ابتسم

9:25
 
مشاركة
 

Manage episode 348329384 series 3418738
بواسطة Podeo | بوديو، اكتشفه Player FM ومجتمعنا ـ حقوق الطبع والنشر مملوكة للناشر وليس لـPlayer FM، والصوت يبث مباشرة من خوادمه. اضغط زر الاشتراك لمتابعة التحديثات في Player FM، أو ألصق رابط التغذية الراجعة في أي تطبيق بودكاست آخر.
هو ايه اللي في الايام دي يخلينا نبتسم؟ ايه اهمية الابتسامة في حياتنا اصلا ؟ الابتسامة مفتاح المحبة، هتخليك متفائل انت واللي حواليك لانها بتشحنك طاقة ايجابية، غير كل ده بقي فهي صدقة، وعلى رأي المثل "ان الابتسامة وان كانت تثري من يتلقاها فلا تفقر من يمنحها" يعني مش هتكلفك حاجة. ابتسموا احنا محتاجين الابتسامة الايام دي :)

6 حلقات