Tamer Adel Tamer عمومي
[search 0]
أكثر

تنزيل التطبيق!

show episodes
 
Loading …
show series
 
في الحلقه 14 من البودكاست بتكلم عن زيادة اسعار اشتراكات نتفليكس و خطة ابل انها تخلي الايفون بالإيجار لو حابب تدعم البودكاست ممكن تشيره مع حد من اصحابك اللي ممكن يكون مهتم بالموضوع او تعملي Review على ابل بودكاست لو بتستخدم ايفون #youtube #content #tiktok #instagram #تريند #ترند #تيكتوك #انستاجرام #يوتيوب #creator #creatoreconomy #كرييتور #بودكاست #…
 
في الحلقة بتكلم عن اصدارات سامسونج الجديده Samsung Galaxy A33 , A53 , A73..و نتفليكس هتبدأ تقفل الاكونتات المشتركه مع بعض البودكاست موجود على سبوتيفاي و انغامي و ابل بودكاست و كل المنصات لو حابب تدعم البودكاست ممكن تشيره مع حد من اصحابك اللي ممكن يكون مهتم بالموضوع او تعملي Review على ابل بودكاست لو بتستخدم ايفون #youtube #content #tiktok #instagra…
 
في حلقة انهارده بنتكلم عن خوارزميات التريند في البلاتفورمز و ازاي هي بتساعدك تلاقي دايماً المحتوى المناسب لإهتماماتك و ازاي انت بتساعدها تعملك كده البودكاست موجود على سبوتيفاي و انغامي و ابل بودكاست و كل المنصات لو حابب تدعم البودكاست ممكن تشيره مع حد من اصحابك اللي ممكن يكون مهتم بالموضوع او تعملي Review على ابل بودكاست لو بتستخدم ايفون #youtube #…
 
في حلقة انهارده هنتكلم عن 3 اخبار: 1- نتفلكس تدخل عالم الألعاب: بلعبتين ل Stranger Things و 3 العاب تانيين بتبدأ نتفلكس اللعب في مجال الالعاب بعد استحواذها على ستوديو تطوير الالعاب Night School 2- مايكروسوفت تدخل الميتافيرس: بإضافه جديده ل Microsoft Teams البرنامج اللي بينافس Zoom اللي بتخليك تقدر تعمل الmeetings جوا الميتافيرس 3- اكس بوكس تدخل الم…
 
حلقة انهارده خفيفه بنتكلم فيها عن 4 اخبار: 1- ستيكر جديد في انستاجرام...2- قفل صفحة ايلون ماسك الموثقة...3- زووم بتجرب اعلانات في المكالمات...4- فورتنايت هتقفل في الصين--- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message
 
#نتفلكس #Netflix #سكويد_جيم #SquidGame #Korea لو حابب تدعم البودكاست ممكن تشيره مع حد من اصحابك اللي ممكن يكون مهتم بالموضوع او تعملي Review على ابل بودكاست لو بتستخدم ايفون البودكاست موجود على سبوتيفاي و انغامي و ابل بودكاست و كل المنصات --- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message…
 
صباح الخير مساء الخير حلقة جديدة من بودكاست البريك داون شو..في الحلقة انهارده هنتكلم مع بعض عن شركة ميتا ( فيسبوك سابقاً) و الميتاڤيرس كفكره و اسباب التغيير اللي حصل و ازاي هيأثر علينا #meta #metaverse #podcast #فيسبوك #ميتا #ميتاڤيرس #بودكاست--- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message…
 
في الحلقة الأولى من السيزون التاني من البودكاست بتكلم عن 5 مصطلحات مهمين جداً لأي حد موجود عالإنترنت معانا في سنة 2021--- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message
 
في الحلقه بتكلم عن مين هو Khaby Lame و ازاي قدر في خلال سنه يوصل ل 100 مليون متابع على تيكتوك TikTok و يحقق نجاح عالمي من غير ما يتكلم ولا كلمه و اسرار نجاحه بالتفصيل #KhabyLame #TikTok #CreatorEconomy--- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message
 
صباح الخير مساء الخير الحلقة التالته من السيزون التاني من ال BreakDown Show البودكاست اللي بيتكلم عن اخبار ال Tech و ال Creators انا تامر و انهارده هتكلم عن IOS 15 و عودة برنامج الدحيح على منصة New Media Academy --- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message
 
خبر انهارده من Theverge.com: تويتر هتضيف ميزة التذاكر لحضور ال Spaces لل Creators في خطوه من خطواتها لزيادة Options ال Monetization و مساعدة صانعي المحتوى على منصتها --- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message
 
في الحلقة 51 من بودكاست ال Breakdown Show بتكلم عن شركة Nothing اللي أسسها Carl Pei مؤسس شركة OnePlus و خطتة لبداية Ecosystem جديد و اول منتج للشركة. تقدر تسمع الحلقة على اي تطبيق من تطبيقات البودكاست و تقولي رأيك لو حابب تضيف حاجه --- Send in a voice message: https://anchor.fm/thebreakdownshow/message…
 
في الحلقة ال50 و الأخيرة من السيزون الأول للبودكاست بتكلم عن بداية البودكاست و الخطط المستقبلية للبودكاست و ارقام التشانل في خلال الفترة دي..شكراً لأي حد سمع البودكاست او شيره و اكيد السيزون الجاي هيبقى احسن لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات …
 
إطلاق ون بلس نورد و مواصفات الموبايل #ون_بلس_نورد #OnePlusNord لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاست على يوتيوب طبعاً بس أسه…
 
في الحلقة 48 من البودكاست بتكلم عن مسلسل بريكنج باد الموسم الأول و مراجعة بسيطه للأحداث و الشخصيات لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسم…
 
في الحلقة 47 من البودكاست بتكلم عن موبايل شركة ون بلس OnePlus الجديد اللي هييجي بإسم OnePlus Nord و متوقع انه يكون Line مش بس موبايل و الاعلان عن تصميمة و لية الشركه قررت ترجع تاني للفئة المتوسطة لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر…
 
في الحلقة 46 من البودكاست بتكلم عن لغة الفرانكو ارابيك اللي انتشرت في اوائل ال 2000 و ليه بدأت و ليه مستمرة لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer …
 
في الحلقة 45 من البودكاست بتكلم عن الكوبي رايت سترايك copyright Strike و ليه ممكن يحصلك و ايه هو ال Fair use؟ لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTame…
 
في الحلقة 44 من البودكاست بتكلم عن ال Click-Bait (ايه هو و ليه موجود و امثلته) لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاست على يوت…
 
في الحلقة 43 من البودكاست بتكلم عن موقع لينكد إن LinkedIn و ازاي تستخدمه و شرح للمميزاته و ازاي تستفيد منه LinkedIn.com لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/…
 
في الحلقة 42 من البودكاست بتكلم عن الاشاعات اللي طلعت الفتره اللي فاتت ان شركة ابل هتنتج الايفون 12 من غير شاحن و سماعة في العلبه و ليه دي ممكن تكون حاجه كويسه او وحشه لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Fa…
 
لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاست على يوتيوب طبعاً بس أسهل انك تسمعه على برنامج من برامج البودكاست زي: Anghami: http://b…
 
في الحلقة ال 40 من البودكاست بتكلم عن مؤتمر ابل للمطورين 2020 و اللي كان فيه تحديثات لنظام تشغيل الايفون ios 14 و ال ipad os و نظام تشغيل Mac os 11 big sur و ال Watch os و اضافة features جديده للأجهزة زي ال app library و ال widgets لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني …
 
في الحلقة 39 من البودكاست بتكلم عن وسيلة الدفع الجديدة من فيسبوك..فيسبوك باي اللي بدأت امبارح في البرازيل على واتساب لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/Lif…
 
في الحلقه 38 من البودكاست بتكلم عن ميكيلا السوشيال ميديا انفلونسر و المغنيه برضو..امتى ابتدت و ازاي الناس متابعاها بالملايين و هي مش انسانه حقيقية اصلاً لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/…
 
في الحلقة ال 37 من البودكاست بتكلم عن جو روجان و عقده الجديد مع سبوتيفاي حصرياً ب 100 مليون دولار لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع…
 
لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاست على يوتيوب طبعاً بس أسهل انك تسمعه على برنامج من برامج البودكاست زي: Anghami: http://b…
 
في الحلقة 35 من البودكاست بتكلم عن الحلقة التانية من مسلسل Dark و هعمل مراجعة للحلقات كلها لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البود…
 
في الحلقة 33 من البودكاست بتكلم عن الحلقة التانية من مسلسل Dark و هعمل مراجعة للحلقات كلها لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البود…
 
في الحلقة 32 من البودكاست بتكلم عن الحلقة التانية من مسلسل Dark و هعمل مراجعة للحلقات كلها لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البود…
 
في الحلقة 31 من البودكاست بتكلم عن مسلسل Dark و هعمل مراجعة للحلقات كلها لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاست على يوتيوب طب…
 
في الحلقة ال 30 من البودكاست بتكلم عن اعلان يحى رضوان و محمد صلاح لموبايل اوبو Reno الجديد اللي مضايق ناس كتير علشان سعرة او امكانياته و جزء من الناس متضايق من ان مراجع يعمل اعلان لموبايل مش عاجبهم. لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تو…
 
في الحلقة ال 29 من البودكاست بتكلم عن موقع باتريون اللي معمول علشان يساعد ال creators يجيلهم ربح من الحاجه اللي بيعملوها و ليه مهم انك تعمله لو عندك audience كفايه و حابين يساعدوك لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا م…
 
في الحلقة 28 من البودكاست بتكلم عن اسباب تأخير وصول التريندات لينا و ليه بنعرفها متأخر؟ لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاس…
 
في الحلقة ال 27 من البودكاست بتكلم عن باي نتورك الموضوع المنتشر الفتره اللي فاتت بهدف التعدين عن ال cryptocurrency و هل هو حقيقي ولا لا؟ لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twit…
 
سامسونج جوجل شاومي ون بلس اوبو سوني ريلمي و بوكو في الحلقة ال26 من البودكاست بتكلم عن 5 اسباب تخليك تشتري موبايل اندرويد من اي شركه من الشركات دي او غيرها لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.co…
 
في الحلقه ال 25 من البودكاست بتكلم عن 5 اسباب تخليك تشتري ايفون بدل اي موبايل اندرويد لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfTamer تقدر "تسمع" البودكاست …
 
في الحلقه 24 من البودكاست براجع حلقه مفضله بالنسبالي من مسلسل Black Mirror...الحلقه بتتكلم عن التقييم الاجتماعي في المستقبل لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.…
 
في الحلقة ال23 من البودكاست بتكلم عن حفلة تخرج دفعة 2020 اللي مش هتحصل في الحقيقه و لكن هتحصل اونلاين بكذا طريقه لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/LifeOfT…
 
في الحلقة ال22 من البودكاست بتكلم عن لعبة GTA V اللي كسرت ارقام قياسية من اول ما نزلت في 2013 لغاية نزولها مجاناً على متجر Epic Games Store و ليه الحدث ده مهم لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: f…
 
في الحلقة ال21 من البودكاست بتكلم عن معاناة الكريتورز في انتاج اي حاجه من معاناة ماديه و ثقافيه و ازاي تتعامل معاها؟ لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitter.com/Lif…
 
في الحلقة العشرين من البودكاست بتكلم عن ال copyrights في يوتيوب و ازاي بنتعامل معاها و ليه مش بنقدر نسجل و في مزيكا في الخلفيه او في الفيديو لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer …
 
في الحلقة ال 19 من البودكاست بتكلم عن بيو دي باي PewDiePie اكتر يوتيوبر* عنده مشتركين في يوتيوب و ازاي بدأ و صراعه مع T-Series لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb.com/LifeOfTamer Twitter: twitt…
 
في الحلقة ال18 من البودكاست بتكلم عن مشكلة اعلان مدينتي الجديد بسبب الاستهداف الغلط لمشاهدين التلفزيون و الفرق بين اعلانات التلفزيون و اعلانات السوشيال ميديا لو عندك اي سؤال ليه علاقه بال Tech ممكن تسألني انا بحب اشير معلوماتي الكتير عن الموبايلات و الTech عموماً ف إشطا يعني ممكن تقولي في الكومنتات او على تويتر او فيسبوك انا موجود على: Facebook: fb…
 
Loading …

دليل مرجعي سريع

حقوق الطبع والنشر 2023 | خريطة الموقع | سياسة الخصوصية | شروط الخدمة